Menu
A- A A+

  W3C   w3c-maroonw3c-grayw3c-gray

Pilih Bahasa

TEMPOH RAYUAN KEPUTUSAN PEPERIKSAAN AKHIR SESI DISEMBER 2016

Sukacita dimaklumkan bahawa Keputusan Peperiksaan Akhir Sesi Disember 2016 telah diumumkan pada 03 Mei 2017.

Tempoh rayuan: 03 Mei 2017 sehingga 17 Mei 2017

Jenis rayuan:
1) Penyemakan Semula Skrip Jawapan
     Pelajar akan dikenakan bayaran RM25 bagi setiap kursus

2) Rayuan Keatas Keputusan Penilaian
    Pelajar akan dikenakan bayaran sebanyak RM50 bagi setiap rayuan yang dikemukakan.

Cara Bayaran:
Bayaran hendaklah dibuat dalam bentuk kiriman wang/wang pos atas nama ”PENGARAH POLITEKNIK TUANKU SULTANAH BAHIYAH”

Kaedah Rayuan:
Pelajar yang ingin membuat rayuan/penyemakan semula skrip jawapan hendaklah mengemukakan permohonan secara bertulis kepada Jawatan Kuasa Peperiksaan Politeknik beserta dengan Wang Pos.

Muat turun: Prosedur Permohonan Rayuan Keputusan Peperiksaan (PDF)